31 jan. 2009

Vatten och is

Ni har väl inte glömt att delta i min halsbands tävling - det är sista dagen idag (länk till höger).

Nr 176 - Titta ner

Här gäller det att se UPP (eller vad det ner?) så att isen håller.

nr 87 - Motion

Fast jag måste erkänna, man verkligen kanade iväg på isen, och med utbreda armar och vinden i ryggen gick det undan.

nr 47 - Barndomsminne

Fick du någon gång prova på det? Jag fick på min mormors sjö.

Men som allt annat här i världen är det inte för evigt. Den dagen kommer då isen blir till vatten.

nr 29- Vattensamling

De flesta av oss går bara förbi...


... andra hoppar högt av glädje.


Såg ni effekten? När en kom ner åkte den andra upp.


Tänk att en vattensamling kan var så rolig.


Snälla ni ge mig både ris och ros - på hur fotografierna kan utvecklas.