23 jan. 2009

Utmärkelse, blogggåvor

Den här dök upp till mig från två olika håll- kul.
Både frånMitt liv i Toscana och Red Paint


Som alla andra utmärkelser skall den helst skickas vidare och jag väljer denna gång några av er alla som jag fått en gåva från.
I mitt hem börjar det dyka upp lite var stans att jag är ute och bloggar.
Det har spirat både inne och ute av frö och plantor som kommer från några av er där ute och så har jag fått/byt till mig lite små gåvor.



Från X X = Anna-Stina fick jag en bok "Inred med växter" och ett sött fint hjärta, som nummera hänger på mitt smyckeskåp.

Från Rosa
Kära Rosa hälsade hela familjen välkommen till henne med famnen öppen och även hela hennes husvagn. Nu som läste när jag fick sova över hos HelenJ, vet att jag gärna frågar. Hos Rosa bodde hela familjen en helg - vilka härliga människor det finns - pärlorna var både till mig och mina tre flickor dom "pärlar" ju. Dessutom fick jag frö bla morötter så att familjen fick lite nyttigt att äta.

Från Englagård Boken av Bertil Matinsson "Om konsten att älska varandra" Jag läste för min man i boken; Du kan älska med mig
utan att älska mig
och älska mig
utan att älska med mig. Kan jag inte få göra både och sa han då!


Vero är också en pysseltokig tjej som bloggar och säljer pärlor i sin webbbutik och det var så vi träffades.


Jag vill inte glömma nämna att där ute finns många duktiga fotografer också - ni kommer att få nästa utmärkelse!