8 mars 2009

Strukturstam

- finns det ordet eller hittade jag precis på det?
Ja, ja vem vet om några hundra ord kankse det används av alla, struksurstams färg på byxor, stukturstams tapeter för badrum, struckturstams snacks....

Jag har snöat in på veckans fototiss, som är färgkontrast. Färg tänker man egentliga på starka lysande färger men har har det varit lite milt och det har faktiskt varit snöblandat regn idag - så dessa är första trissen jag presenterar idag - har en till på gång medan då måste jag ta lite gamla bilder.


Björk



Lind?


Den läckraste har jag sparat till sist. hade den inte varit så rak hade jag trott att det var en orm.

Ormbunke - faktiskt!

Hjälp mig gärna med vad det är, för träd om ni kan.



Nr 2.
Gammalt inlägg men passar så bar så jag vill visa det igen.


Skogsolvan har någon sagt mig.


Svampangrepp


Skogskaprifolen