11 mars 2009

Post på väg

Det är underbart att få post. Spänningen att öppna lådan, känna och lukta på ett fysiskt brev (dock inte räkningar...).

Här har jag tänkt till och klurat lite för att få in många tema under fotoutmaningen 365 (se logo till höger). Jag tar tacksamt emot ris och ros om fotona - vill utvecklas. Längst ner kommer en "inbjudan" till just dig - så att du också kan få känna, uppleva snigelpost, om du vill - Post på väg, till dig?

nr 182 -Metall


nr 31 - Posten


nr 30 - Låda

Postadressen på denna postLÅDA, "Huset i skogen".

nr 351 - Titta


nr 222 - Par

Här måste bo ett mycket udda par, en katt och en hund!

nr 155 - Bristfällig


Om du skulle vilja ha post får du nog se til så att inte din låda ser ut så här.
Och det tor jag inte den gör - skriv en rad kan vi byta adresser och skicka lite snigelpost till varandra. Jag har lite i mitt presentskåp som kan bli en överrasknig till just dig!