28 nov. 2008

Utmaning - 7 sanningar

Fick en utmärkelse av Lilla B, som jag avböjde men valde att hoppa på en annan utmaning att skriva 7 sanningar.

1. Jorden är platt - viket jag upplevde genom en utomjordings uppfattning från den tredje planeten från höger.
2. Det var INTE jag som gjorde den platt, trots att jag nog väger lite för mycket.
3. Mina barn kan ha ett "hiskligt" humör - var dom fått det ifrån vet inte jag, för jag har mitt kvar och min man, som vad jag vet är far till alla barnen (om man inte räknar Tomten) har aldrig haft något.
4. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker, fast jag håller igen då man har med BYRÅkrater eller deras släktingar, sekretärer att göra. Ps. Passa på att "skänk en slant...hihihi
5. Naket är vackert, men det skall var väl tvättat så den är REN - inte en älg.
6. Jag är mörkrädd, eller var, för nu finns det många, många ljusglimtar i min vardag ex. NI! Detta lyser upp min tillvaro och nu baddar jag i ljus.
7. Jag har alla mina julklappar klara, nästan alla för 2009 också... Är det någon som behöver hjälp mitt presentskåp står öppet.

Självporträtt???


Misa inte, Tävling

Jag ser gäran att någon annan som läser detta gärna hoppar på, så jag får läsa om er.