13 nov. 2008

BYTA JULKLAPP?

Hej,
ni där ute i cyberspace!

Jag har en liten tanke och fundering. Det är ju så vansinnigt spännande med bloggpost och överraskningar och nu närmar sig julen med stormsteg. Finns det någon/några där ute som vill var med och byta julklapp?

Lite små tankar jag tänkte,
1. Det skall absolut inte var något måste eller kosta pengar (fraktkostnaden kommer man tyvärr inte undan med).
2. Varför inte ta några, frö, sticklingar, trädgårdsböcker, hembakta kakor eller lite pyssel (scarpbooking, pärlor...)?
3. Via meddelande eller mail(om man inta själv har blogg här) skickar man varandras adresser...
och så dyker det upp en lite överraskning på posten.

Detta är en tanke jag har och jag har säkert inte tänkt ut alla detaljer ännu men hör av dig om DU vill byta med mig!

Alla blev inte så lyckligt lottade inför vintern;

Snigelns nya hem


Tyvärr fick den söka nytt hem