11 dec. 2009

JIPPI!!!

Ja har gjort det, jag har klarat det!
365 foto under 2009 - jag har följt LISTAN och tagit ALLA 365 tema.

Under året som gått har jag varit med i ett projekt som heter 365 foto under 2009.
365foto2009 Utmaningen är att du själv skall ta 365 biler under året, vilket inte är svårt MEN fotot skall föreställa givna tema. Ett tema kan var höst, röd, fortfarad. De tema som tog längst tid för mig var Regering och Millenium. Grunge temat hade jag ingen aning om vad det var så det var bara att slå upp och lära mig något nytt.

Alla min bilder presenterar jag på 365in2009Mariaberg . Där är bilderna i nummer ordning och LISTAN hittar du genom att trycka på den!
Jag är fullt medveten att det är många bilder 365 - men jag tänkte så att om ni som tittar, se det som en BOK så är det väldigt trevlig läsning.
För att verkligen visa att jag uppskattar om ni tittade på bilderna och såg om det stämmer överens med tema, enligt ert sätt att se på korten, och sedan skrev några kommentarer här eller under bilderna på 365in2009Mariaberg kommer jag att Lotta ut en eller flera av mina förstoringar.



Ta chansen, njut av en gratis "bok", skriv lite reflektioner och ni kan vinna en förstoring!

365 foton 2009 hos Akson och hos Julie.