13 feb. 2011

Tema52 - Vinter

Vintern har sina för- och nackdelar, fram och baksidor.
Visar först en framsida och sedan kommer baksidan!




Det är denna baksida som blir mitt bidrag till Tema52-Vinter. Denna bild går att klika på och kan då visas större.




Hur hade denna bild kunnat bli bättre?
Både ris och ros är välkommet!



Tusen tack kära ni, som lämnade kommentarer på mitt förra bidrag, Resa. Har tänk mycket fram och tillbaka på det ni skrev. Bilden är inte arrangerad helt och hållet, jag bad henne gå fram till fönstret och då såg jag siluetten, men ville inte störa genom att tala om hur hon skulle stå. Ser själv när jag tittar på bilden att handen till höger stör då hon håller i något och i alla idialiska världar hade fler plan på vänster sidan varit trevligt. Här är i alla fall en bild som är beskuren.