27 feb. 2011

Tema52 - Hopp


Denna bilden går att förstora genom att trycka på den.

Jag lever på hoppet att en dag kunna nå ut! Jag vill kunna tala om för hela världen att jag kan fotografera och att jag en gång i framtiden kan leva på det- tänk att denna dröm en dag blir verklighet.

Hur hade denna bild kunnat bli bättre?
Både ris och ros är välkommet!

Ps. Har själv sätt att där är damm eller rättare sagt delar av naturen på hennes svarta kappa som man kunde tagit bort.



Tusen tack för alla era bidrag förra veckan - jag har lärt mig att självporträtt är så mycket mer än ett ansikte rakt framifrån. Och ni alla som stod framför kameran fortsätt med det. Ni var alla så härliga, vackra och personliga!!!
Har inte hunnit med att ta den porträtt bild jag hade viljat men jag har jobbat med det gammal som jag tog och nu är randen över hakan borta.



Provade även att beskära bilden. Då en av kommentarerna var att det såg ut som "huvudet på ett fat" - håller med med om det.


Eller skulle jag bara återgå till det klassiskt men tråkiga framifrån porträttet?