18 juni 2009

Glad midsommar!

Happy midsummer - a Swedish tradition.


To all my English readers I bee with you in a minute. (See translation gadget on the right)
Please have a look HERE !




Utlottning fortsätter - Vinn en förstoring!
Skulle vara en ära om ni vill delta!
pga tom 30/6 -09

Naturbild att vinna, som en förstoring A4.
Bilden är tagen av mig, men vilken vill du ha?

Ta en titt HÄR !
Kanske denna snigel, garanterat ofarlig i både din trägård och i ditt hus...
fast det finns blommor och större djur också för som inte är så förtjusta i sniglar.

En snigel på spanning står på spel.


Fått en gullig Award från Birgitta



Vill skicka dem till alla er som läser min blog och tittar på mina bilder, tack kära ni.
Lite extra blir det till,
Birgitta - som jag fick den av.
@anenome - mycket härlig och flitig kommnetator, tack!
Skönt att veta att du finns där!

MER TÄVLING!!! (har lånat den av Segsliten)

Tävling
Vill du vinna en träff med mig?

Haha! Jag bara skojar, vem skulle vilja ha ett så magert pris?

Nej, jag skulle snarare vilja vinna en träff med er, men eftersom ingen verkar erbjuda sig själv i pris, så har jag istället utsett mig själv som vinnare i era icke förekommande träfftävlingar.
Så, om ni nu råkar bo i näheten av Halland, eller kanske är där på semester någon gång i juli, så tänkte jag att jag kunde inkassera alla mina vinster.

Vore kul att ses, eller hur!
Har du en icke existerande träfftävling på gång och vill att jag ska utkräva min vinst?
Kommentera, så byter vi telefonnummer!
Maila, alltkangronska @ gmail.com dock utan mellanslag!

Här finns en trädgård som svämmar över med växter så jag lovar sätta spaden i jorden om du vill ha några med hem.
/Maria Berg