24 feb. 2009

Keramik kurs hos Lindalund!

Gud vad kul jag haft denna helg! Jag fick leka med lera och blev super överraskad av mig själv - tänk jag kom ihåg lite från jag gjorde det på högstadiet.


nr 138 - Handarbete, slöjd, hantverk

Torn och tinnar, dag 1.


nr 332 - Torn, Borg eller Fästning

Dag 2. Mitt lilla damm hus...

Vad vore ett slott om det inte vaktades av en drake?

nr 164 - Drake

Mitt konstverk - trodde aldrig att det kulle bli så bra! Förlåt att jag skryter men tack var stöd och hjälp från Linda och övriga deltagare blev det faktiskt en drake!

nr 139 - Händer

Här är en jordärtskocka på väg att ta form.




Christer


Den här stora söta snigeln hade jag velat ha i min trädgård, definitivt istället för den bruna lilla spanska.


Linda med bloggen Trädgårdsdarkar höll kurser och jag fick äran att komma med denna gång. TACK!!!

Tisdagstema