9 juni 2009

Tisdagstema - Ljus

Ljus eller fd ljus?
Mörkt eller ljust?



Nu vill jag se LJUSET hos er!
För göra det lite klarar så tänkte jag skicka med denna lilla lapp med en förhoppning att det är LJUST hos er.


BÄSTA KÖPET = Nästan allt på Secondhand och så mitt 70- 300 mm objektiv!

LYXIGASTE PRYLEN = Duntäcke

MEST NÖJD MED = Min man

HÄLSOSAMMASTE MASKINEN = Min man (förlåt, han bara passar in över allt idag - är nog extra kär...)

MINST NÖJD MED = Att kronas värde sjunker och sjunker.

LÄNGTAR EFTER = .Semester så jag får mer tid med HELA familjen.

ÖNSKAR JAG HADE = ... fått sova mer i natt. Men ligger man i tält och det nästan är minusgrader och alla tre baren fryser så får man nog skylla sig själv - som man bäddar får man ligga)

OM JAG KUNDE TROLLA = Hade jag lärt mina barn det.

SAKNAS PÅ MIN VÄGG = Spegel

CHARMIGASTE DETALJEN = Barn teckiningen till farsdag


Önskar kostar ingenting! hälsar Lissen som jag lånat denna från.

Fler ljus hittar du hosTisdagstema


Ps. Har det klarnat, ser du LJUSET eller är det bara suddigt?