24 sep. 2009

Award - for you, you and you...

En lite utmärkelse bara för att visa att ni finns där och betyder något för just mig.
Fick den av http://karingafallan.blogspot.com/">@nemone och nu vill jag skicka den till ER och även tillbaka till henne!




Väljer,
Nattsyran -för hennes bilder och att jag vill ge henne en "triss".

Moa - för all hennes kreativitet och pysslighet och fina dockor.

I mitt göna hjärta - för att hon öppnad dörren för mig och att jag fick ta del av hennes projekt i trädgården.

Ormbunke- för all hjälp med att idetifiera fjärilar och för att du är en så himla kär dam!

Dagrun - because your photos, the diffrent way you look at nature.

Segsliten - för att den första awarde jag fick var fårn dig när jag hamnade här på blogspot och för att jag får en inblick i litet i Italien.

Maria Fotograf - till mig? Nej till en annan Maria som tar underbar läckra bilder och inspirerar mig.

Rubinaria - dina BILDER!!!


Om du inte blev vald denna gång blir du det säkert nästa gång ni alla där ute som stannar upp en stund i min blogg, glädjer mig, Tack!

To all of you that read my blog in English, THANK YOU this award is for you to!