26 jan. 2010

Ingen tid - No time!

You will find it in English on the buttom of this post.
Till alla kära läsare,

Jobb (bla utvecklandet av en nätbaserad fotokurs), familj och nu även studier gör att tiden inte räcker till! Jag kommer att besöka er läsare men ofta kommer jag INTE hinna lämna någon kommentar. Ni skall veta att era kommentarer uppskattas enormt mycket. Jag behöver konstruktiv kritik på mina bilder för att utvecklas som fotograf.

Ibland blir bilder inte vad man väntar sig utan ljus/mörk, suddig/skarp - bra/dålig.
Det är så spänannde att ögoat ser en sak, vi tänker en annan och så fotar kamerna en tredje och alla dom bitarna skall passa ihop. Där tillkommer hur NI som betraktare av bilden ser på den - detta kan jag inte ta med i beräkningen förrän jag hör era röster - snälla, fortsätt att ge mig konstruktiv kritik.

Det kommer att gå upp och ner, för både tid och viljan att fotografera, jag tar i genom snitt 50 bilder om dagen men då är kanske bara 5 stycken jag är nöjd med. Så bilder har jag men vilka bilder - är det i mitt jobb används inte dessa bilder och är det på mina barn är det ofta för familjealbumet.

Bilder kommer att läggas ut men när, var och hur (ofta?) är inte klart ännu och det som blir lidande är som jag nämnde innan att jag inte kan besöka alla som skriver kommentarer.
Dock kommer jag att lägga fortsätta med 365 temat och lägga ut bilder HÄR! en tid framöver.

Vi ses där eller här lite längre fram i vår.

_________________________________________________________


Not enough time!
To all dear readers,


Jobs, family and now studies mean that the time is not enough! I will visit you, but often I will not be able to leave a comment. You should be aware that your comments appreciated enormously.

Pictures will be posted, but when, where and how (often?) Is not done yet.

From this blogg I will have a break, but my "365 photos in 2010" will go on! Press HERE to go to that blogg!

I will be back I just do not know when.