22 nov. 2009

Award och utlottning av Trädgårdskurs



Nu har jag fått den jag vill ha bland alla bloggar(gossar) alla...
Känner ni igen denna svenska gamla visa? Sju vackra flickor i en ring - Är det någon som vet var jag kan få fatt i den sången?

Nu till det trevliga jag har fått en award av Mia med Hageliv som skrev "... jag var helt säker och överbevisad om att du om någon förtjänar en best blogg award, så jag sänder den till dig :)" TACK Mia.

Vill skicka en award till några trogna läsare,


Lasseivåmma För han tror gott om männiksor tills de bevisar motsatsen.

@nemone, kära Ingrid en flitig besökare som hittar runt på alla mina bloggar- tack!

Jah Hollis som håller mig uppdaterad om världen.

Anna tassar, smyger eller svävar in som alltid visar en postiv sida och visar oss hur man kna njuta av livet i vardagen så det alltid blir fest!

AnnA som ställer upp på bio i Laholm och ändå hamnar i Halmstad, som ställer upp med både middag, växtnamn och prat.

Alla är inte nämda och därför inga glömda!
Tack alla ni som tittar in - hinner inte alltid med att svar på era kommentarer.


Nu till utlottning;
Jag LOTTAR UT EN GRATIS KURS till alla som anmäler sig till kursen innan 30 December 2009 - en perfekt julklapp för någon som "Blivit med Trädgård" eller precis fått upp ögonen för trädgården.
Bli med Trädgård


KURS - http://www.minkurs.se/blimedtradgard/
En internet baserad trädgårds kurs, hur funkar det?
Ta en titt, på Kursupplägg och Kursplanen!

Lite smak prov;
Intervju med Asta

Kursledaren
Maria Berg

Ps. Vill ni gå en annan kurs titta på utbudet på minkurs.se