20 maj 2009

Fotoutmaning 365 - MASSA bilder!!!

Fotoutmaningen 365 foto på 365 olika tema (se länk till höger). Här kommer en salig blandning av tema som jag kände att jag ville presentera innan jag tappar bort dem.

Jag blir glad för en kommentar och jag blir ännu gladare om du vill ge mig konstruktiv kritik på bilderna.
Det kan var en känsla du får, det kan var en foto fråga. Gladast blir jag om jag fått dig att le!

nr 234 B - Plats för bön. (Ännu ett efter önskemål att se hela tornet)

Bilden från början, A


nr 48 - Favoritleksak från barndomen.

Ormkuben, minns ni den?
Bollen i bakgrunden är min egna, men den främre som är gjord som en "kamera" är köpt på loppis för att de stora tjejerna skulle få var sin. Jag har lekt lite med svart och vit och så har jag suddat bort lite störande saker och beskurit den. Inte helt nöjd men ok.


nr 243 - Allmänna kommunikationsmedel

Nja, denna bilden, inte perfekt men lite roligt då det står kärleken och så heter den TAB och hur många tabbar gör man inte när man är kär?

nr 34 - Frukost

Finns det något mer klassiskt än mjölk och flingor på morgonen? Å trött ät hon måste ha båda armbågarna på bordet och så stötta huvudet.


nr 278 - Skuggor



nr 46 - Krita eller Rittavla
A)

B)

Vilken skall jag välja?

nr 83 - Åtta


nr 81 - Öronhänge



nr 9 - Annons



nr 211 - Öppet


nr 220 - Sittplats ute



nr 216 - Förr gammal

Denna stackaren lämnades kvar i uterummet över vinter och där var INTE frostfritt.


nr 244 - Pumpa


nr 63 - Betong eller Cement



nr 208 - På vatten



nr 315 - Tänder



nr 314 - Symbol



nr 207 - På vägen


nr 114 - Frukt för säsongen.