8 dec. 2008

Vinnare kramas med flamingo- på min födelsedag!



Min far var här och lämnade en liten blomma till min födelsedag. Min mellan dotter sade; " - Får vi leka med plastblomman?"
Har ni känt på den? Den känns verkligen som plast, men vacker är den.

Från långsidan


Från kortsidan


Nu har jag dragit en vinnare i mitt halsbands lotteri. Lotten föll på någon som numera bor utan för Sveriges gränser och förgyller oss med sommar nästan året runt.

Grattis Veronica, med bloggen Mitt liv i Toscana

Tack alla ni andra som var med, jag har tittat in till er som hade blogg- roligt var det att få besöka nya sidor, tack igen.
Detta halsband vinner hon


Fler halsband till salu!

Rödakorset går ut på stan och kramas, för den som vill och inte skall behöva fira jul ensam. Här har vi en bloggare som skänker 10 kr för alla som vill var med, besök hennes sida; Kramas

Nu skall jag krypa ner igen så kanske någon kommer tassande med frukost brickan...
/Födelsedagsgrisen